[Czuwaj] Re: Idea METODY harcerstwa

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Wto, 28 Lis 2006, 23:59:43 CET

Zaznaczam na wstępie, że prawnikiem nie jestem, ale z doświadczenia
wiem, że nie może być przyjęta do rozpatrzenia przez sąd ta sama sprawa,
gdy odbyły się procesy przed wszystkimi instancjami i wyrok nie
podlega już zaskarżeniu w normalnym trybie. A tryb nadzwyczajny to
kasacja. A więc myślę, że jednak sprawy już nie będzie. Przynajmniej o
odszkodowanie za wypadek na zbiórce.

> I tu jest ważne jacy (i jak) "biegli pedagodzy"
> bedą się wypowiadać w sądzie.

> Czesław

W opisywanej sprawie już wypowiadać się nie będą. A swoją drogą
ciekawe czy sędziowie SN, wydający wyrok opisywany przez "RZ" byli
(są) harcerzami?

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR