[Czuwaj] Weselic sie...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 29 Lis 2006, 11:24:16 CET

Pomijając już aspekt harcerski, to przykład wesela w Kanie Galilejskiej pokazuje, iż i chrześcijanom nieobcy jest alkohol na weselu. ;-)
I decyzję o braku alkoholu na weselu trąci mi donkiszoterią. Przy czym jestem pełen podziwu, dla tak niezłomnej postawy osób biorących ślub. Nie narzucałbym jednak jej innym. Nie wiem też czy chciałbym w tak szczególnym dniu, wywoływać dla tak nieistotnej sprawy niepotrzebne konflikty. Aby coś udowodnić? Oczywiście, że goście bawiliby się dobrze też i bez alkoholu, ale  mojej rodzinie (jak i w każdej) są osoby, z różnych środowisk i grup społecznych i taka decyzja wywołała by niepotrzebne zamieszanie.

Oczywiście nie mówię tu o przypadkach skrajnych w rodzaju: alkoholicy w rodzinie.

Na moim weselu był alkohol, kto nie chciał ten nie pił. Nikt się nie upił, nikt nikogo nie pobił. Sam miałem oczywiście specjalnie oznaczoną wstążeczką butelkę napełniona wodą do oddawania toastów. ;-).

--
s00