[Czuwaj] O naprawie ZHP - wizja g00rka a moja

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Pon, 2 Paź 2006, 09:25:39 CEST

> Chodziło o coś więcej.
> nie są przesiąknieci ideałami harcerskimi, a tylko mają wole wykorzystania
> metody do ksztaltowania "dobrych obywateli"<<
>
> A napisalem to dlatego, że jako jeden z argumentów przeciw abstynencji
> (ktora przeciez mu wcale nie przeszkadza :D) g00rek wymienil brak
> możliwości pozyskiwania dorosłej kadry.
>
> 40 letni drużynowych nie są - w moim odczuciu - ideałem z metodycznego
> punktu widzenia. Ale jeżeli są to osoby, które wychowały sie w
> harcerstwie, jeżeli są to osoby, które czują i wierzą w harcerskie ideały
> [...]
 atak  apropo  tej  abstynecji czy  trzeżwości  nikt  nie  zwroćił  uwagi
nie  rozwinal  watku  czesia
Wstrzemięźliwość. Co faktycznie znaczy słowo wstrzemięźliwość. Powierzchowne
zrozumienie tego słowa do tej pory sprawiło, że wstrzemięźliwością jest dla
nas: nieprzejadanie się, niepicie alkoholu, niepalenie tytoniu itd., czyli
nierobienie wielu złych rzeczy.

darek