[Czuwaj] Za co konia z rzedem? ;)

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 2 Paź 2006, 10:17:33 CEST

Seascout napisał(a):

> Ale konia z rzędem temu, kto powie, jak dziś oczyścić naszą organizację.

No i tu wlasnie stajemy na rozdrożu:
Czy zależy nam na tej naszej Organizacji, której uzdrowienie jest
rzeczywiście bardzo trudne, czy na ideałach i zasadach, których wybór
jako ważniejszych może łączyć się z porzuceniem ZHP?

Dla mnie problem należy sformułować następująco:

Jak zrobić, żeby ruch znowu kwitł w organizacji, której członkowie
wierzą w jej zasady.

Pytania są tylko podobne z brzmienia... :)

Ja rozumiem, że jako V-ce Przewodniczący ZHP (ktorym chcą niechcąc w
wypowiedziach publicznych jestes) nie odpowiesz mi na to pytanie, ale ja
tylko chcialem zaznaczyć, że problem można także w ten sposób postawić :)

A w niodleglej przeszłości mielismy przykład takich działań, które miały
dac ruchowi harcerskiemu przestrzeń do rozwoju. Z tych doswiadczen i z
tych błędów można - myślę - wyciągnąć sporo wartościowych wniosków.

pozdrawiam
olek