[Czuwaj] No to co zamiast?

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 2 Paź 2006, 10:04:59 CEST

admiral napisał(a):

> No to jeszcze male slowko o tym.
> Mi zalezy. Nie mowie, ze musi zalezec wszystkim, ale mam kilka
> argumantow przeciwko alkoholowi wogole.

Moje podejście jest bardzo podobne.
Osobiste zdanie bylo takie, że fajnie bedzie, jeżeli ktos pozostanie
abstynentem, ale sukcesem wychowawczym bedzie tez to, że ktos pije
umiarkowanie.

Ale dla mnie problem "czy wychowywac na abstynenta czy na pijącego malo"
jest jakis... trochę sztuczny. Ale to rozwinę w następnym liście.

> Dlatego chcialbym, by harcerze wyrosli na abstynentow. Pojawil sie glos,
> ze to juz nie czasy rozpijania przez zaborcow.

W tej dyskusji to był moj głos... ale był to głos mocno ironiczny, bo
tez zauwazam, że i dzisiaj jestesmy rozpijani, a rzeczywiscie sa tacy,
którzy problem alkoholizmu w narodzie widza jako przeszłą przeszlosc :)

Co ładnie zilustrował Janusz danyni na temat spożycia... :)

pozdrawiam
olek