[Czuwaj] No to co zamiast? - wyjscie z sytacji - dlugie

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pon, 2 Paź 2006, 12:08:08 CEST

Aleksander Senk napisał(a):

> To juz nie jest śmieszne, g00rek.
Olek - wydaje mi się że doszliśmy już kiedyś do wniosku, że prawa się
nie da literalnie przestrzegać. Więc nie stosujcie lapsusów, przenośni i
metafor. NIE DA SIĘ. Nie po to bylo stworzone. Określa ideały, do
ideałów się dąży.

Więc śmieszą mnie osoby "przestrzegająca wszystkich 10 punktów". Absurd.