[Czuwaj] No to co zamiast? - wyjscie z sytacji - dlugie

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 2 Paź 2006, 12:21:08 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> Olek - wydaje mi się że doszliśmy już kiedyś do wniosku, że prawa się
> nie da literalnie przestrzegać. Więc nie stosujcie lapsusów, przenośni i
> metafor. NIE DA SIĘ. Nie po to bylo stworzone. Określa ideały, do
> ideałów się dąży.

G00, przestan, prosze...
Chyba dobrze wiesz, a przynajmniej zylem w przekonaniu, ze harcmistrz,
ktory wypowiada sie z taka pewnoscia siebie o KIHAMie powinien wiedziec,
ze "10" oznaczala WOLĘ ŻYCIA W ZGODZIE Z CAŁYM PH.
Był to symbol pokory wobec Prawa - ksztaltowania siebie wg niego, a nie
jego wg swoich pogladow.
Byl to także symbol uznania wartosci abstynencji i przestrzegania tej
zasady.
Nie bylo to nigdy uznanie, że "My jestesmy idealami i nigdy nie
zrobilismy nic, co by odbiegało od idealu PH"

Nie za bardzo zatem wiem, jakie "lapsusy, przenosnie i metafory" masz na
mysli.
Wykpiwasz rzeczy powazne, nie wiesz, albo udajesz ze nie wiesz rzeczy
podstawowych, a mi zarzucasz jakies manipulacje?

 > Więc śmieszą mnie osoby "przestrzegająca wszystkich 10 punktów". Absurd.

Jeszcze nie spotkalem osoby, ktora by tak o sobie powiedziala.
Walczysz z duchami, g00rek. Osmieszasz pewne wartosci i ludzi w nie
wierzacych przypisujac im postawy, ktorych nigdy nie mieli.

Szkoda, ze tak jest.

olek