[Czuwaj] No to co zamiast? - wyjscie z sytacji - dlugie

Pon, 2 Paź 2006, 12:27:06 CEST

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 02 October 2006 11:58
Subject: Re: [Czuwaj] No to co zamiast? - wyjscie z sytacji - dlugie

> To juz nie jest śmieszne, g00rek.

Ja osobiście nie podpisałbym się pod stwierdzeniem, ze "zawsze, w każdej
sytuacji w 100% przestrzegam całego Prawa Harcerskiego". Choć kiedyś w
ankiecie... grupa seniorów takie coś własnie stwierdziła - i tylko seniorzy.

Zawsze jest coś, co mogę zrobić lepiej, zawsze jest coś, co mogę zmniejszyć,
jest coś, czego moge nie robić... aby zyć lepiej.

Zaryzykuję może kontrowersyjna tezę.

Osoby, które są przekonane, że zawsze i w każdej sytuacji na 100%
przestrzegają Prawa Harcerskiego - powinny byc w trybie pilnym odseparowane
od działalności wychowawczej w ZHP.

"Jesli mówimy, ze jesteśmy bez grzechu, sami siebie okłamujemy i nie ma w
nas Prawdy" (to nie jest cytat z BiPi, gdyby ktoś pytał).

DJD