[Czuwaj] Re: Dla kogo ?

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 3 Paź 2006, 09:51:43 CEST

Janusz Sikorski napisał(a):

> Nie nie i jeszcze raz nie.
Sikor, ale ty negujesz nasz statut i misję :)

Istniejemy dla młodych ludzi i ich mamy wychowywać. Jesteśmy organizacją
wychowawczą, a nie organizacją zbawiającą świat. Przykładamy się do
zbawiania świata, POPRZEZ wychowanie dobrych obywateli.

Dobrych patriotów.

Tylko tyle i AŻ tyle. Ale warto zdać sobie sprawę, że na pierwszym
miejscu jest wychowanie młodych ludzi. I to jest nasze narzędzie.

Ja tego nie wymyśliłem - to nasze cele działania. Powiem więcej - od
zarania skautingu takie były.