[Czuwaj] Trzeźwość

Wto, 3 Paź 2006, 17:43:12 CEST

Dnia poniedziałek 02 października 2006 10:31, Aleksander Senk napisał:

> Uf :)
> Wybacz zatem, że posądziłem Cię o stworzenie czegoś takiego. Przyznam,
> że pierwszy raz slysze to rozróznienie teraz, na tej liście, z Twoich ust.

Przeglądająć stronę PARPA (nie w związku z dyskusją) znalazłem taki fragment:

"7 października 2006 roku w Łodzi organizowane jest VII Sympozjum Krucjaty
Wyzwolenia Człowieka: „Rola rodziny w wychowaniu do trzeźwości”. Spotkanie
podejmuje temat stanowiący istotny element pogłębiania zagadnienia pracy
profilaktycznej wśród młodzieży poprzez kształtowanie postaw abstynenckich i
trzeźwościowych w środowisku rodzinnym."

Jakoś chyba to rozróżnienie egzystuje, nie tylko u Rafała.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)