[Czuwaj] Trzeźwość

Wto, 3 Paź 2006, 21:40:47 CEST

Dnia wtorek 03 października 2006 17:52, Aleksander Senk napisał:

> Pytanie tylko: co oznacza.
> Bo czym jest trzeźwość, jeżeli nie jest abstynencją i nie jest piciem
> umiarkowanym?
> (Czy ja juz tego nie pisalem?)

Przestań Olek, napisałeś:

"Wybacz zatem, że posądziłem Cię o stworzenie czegoś takiego. Przyznam,
że pierwszy raz slysze to rozróznienie teraz, na tej liście, z Twoich ust."

To ja merytorycznie, nie opowiadając się za żadną ze stron chciałem pokazać
GDZIE indziej się stosuje takie pojęcie. Może to ułatwi określenie jego
znaczenia. Proste? Może pomoże...

Też nie wiem jak określić to znaczenie, to był głos w dyskusji. Naprawdę nie
musisz komentować każdego listu. Może czasem warto się wstrzymać, trochę
dłużej pomyśleć - coś takiego kiedyś sam pisałeś. Czy jest coś czego jeszcze
nie napisałeś? :)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)