[Czuwaj] Trzeźwość

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 3 Paź 2006, 21:52:49 CEST

Marcin Bednarski napisał(a):

> Przestań Olek, napisałeś:
> "Wybacz zatem, że posądziłem Cię o stworzenie czegoś takiego. Przyznam,
> że pierwszy raz slysze to rozróznienie teraz, na tej liście, z Twoich ust."

No i?

Bo nie za bardzo rozumiem o ci chodzi?

> To ja merytorycznie, nie opowiadając się za żadną ze stron chciałem pokazać
> GDZIE indziej się stosuje takie pojęcie. Może to ułatwi określenie jego
> znaczenia. Proste? Może pomoże...

Nie pomoze.
Wskazales cos, czego juz sie z listu Rafala dowiedzialem - ze
rozroznienie funkcjonuje.
Ale jak Rafal - i nasz zwiazek - to rozroznienie widzi, to nadal nie
wiedzialem i z twojego listu sie nie dowiedzialem.

Zupelnie inaczej widze cel, w ktorym ten list napisales. Cel podobny do
wiekszosci twoich komentarzy, ktore zdarza mi sie uslyszec na temat
swoich postwo.

Reszta twoich listow niech sobie polezy i poczeka na lepsze czasy.
Zgodnie z przekazana mi sugestia nie bede komentowal wszystkich listow.
Skupie sie na tych, w ktorych argumenty czy nawet zarzuty maja coś
wspolnego z faktami.

olek