[Czuwaj] Trzeźwość

Wto, 3 Paź 2006, 22:16:30 CEST

Dnia wtorek 03 października 2006 21:52, Aleksander Senk napisał:

> Zupelnie inaczej widze cel, w ktorym ten list napisales. Cel podobny do
> wiekszosci twoich komentarzy, ktore zdarza mi sie uslyszec na temat
> swoich postwo.

Zdradź mi jakie to komentarze może być na priv, a co do celu, to się mylisz.
Może to nieudolne, ale cel miałem taki jak pisałem. I szczerze powiedziawszy,
to wydaje mi się czystym chamstwem, że insysnujesz mi kłamstwo.

> Reszta twoich listow niech sobie polezy i poczeka na lepsze czasy.
> Zgodnie z przekazana mi sugestia nie bede komentowal wszystkich listow.
> Skupie sie na tych, w ktorych argumenty czy nawet zarzuty maja coś
> wspolnego z faktami.

Twoje nie mają wiele wspólnego. Raczej z piętrowymi konstrukcjami myślowymi
opisującymi stworzoną na potrzeby tej dyskusji rzeczywistość. Mój dotyczący
tekstu, który podesłałeś jest rzetelny do bólu. Wywołałeś mnie do tablicy
wkładając w usta poglądy, których nie wyznaję i nie wyznawałem na pewno 5 lat
temu. Jeżeli tak sądzisz, to mnie źle zrozumiałeś i wtedy i teraz. Odniosłem
się do tego jak i do artykułu, który przysłałeś jako potwierdzenie swoich
wynurzeń.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)