[Czuwaj] Trzeźwość

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 3 Paź 2006, 22:33:39 CEST

Marcin Bednarski napisał(a):

> Twoje nie mają wiele wspólnego. Raczej z piętrowymi konstrukcjami myślowymi
> opisującymi stworzoną na potrzeby tej dyskusji rzeczywistość. Mój dotyczący
> tekstu, który podesłałeś jest rzetelny do bólu. Wywołałeś mnie do tablicy
> wkładając w usta poglądy, których nie wyznaję i nie wyznawałem na pewno 5 lat
> temu. Jeżeli tak sądzisz, to mnie źle zrozumiałeś i wtedy i teraz. Odniosłem
> się do tego jak i do artykułu, który przysłałeś jako potwierdzenie swoich
> wynurzeń.

Mysle, ze to raczej ty zauwazyles w moich listach czegos, czego tam nie ma.

Napisalem tylko, ze wykpiwales moje zdanie, iz harcerstwo pozostajac
otwartym na wszystkich powinno okreslic, do jakiego grona mlodziezy chce
trafic. Bo mlodziez jest rozna i tej szeroko rozumianej konserwatywnej
jest mnostwo.

To napisalem.
Dla ciebie to nagłówek z faktu, zaklinanie rzeczywistosci i pietrowa
konstrukcja opisujaca nieistniejaca rzeczywistosc...

A dla mnie to sfera, ktora zajmowalem sie w ocenionej bardzo dobrze
pracy magisterskiej z dziedziny socjologii moralnosci... oraz sfera,
ktora znam z dzialanosci szczepie czy w prowadzonej przeze mnie druzynie
wędrowniczej.

To tyle komentarza na temat tych moich teoretycznych konstrukcji i
krzykliwych hasel.

olek