[Czuwaj] Trzeźwość

Wto, 3 Paź 2006, 23:21:56 CEST

Dnia wtorek 03 października 2006 22:33, Aleksander Senk napisał:

> Napisalem tylko, ze wykpiwales moje zdanie, iz harcerstwo pozostajac
> otwartym na wszystkich powinno okreslic, do jakiego grona mlodziezy chce
> trafic. Bo mlodziez jest rozna i tej szeroko rozumianej konserwatywnej
> jest mnostwo.

Nigdy czegoś takiego nie robiłem.

> To napisalem.
> Dla ciebie to nagłówek z faktu, zaklinanie rzeczywistosci i pietrowa
> konstrukcja opisujaca nieistniejaca rzeczywistosc...

Nie o to chodzi. Chodzi o Twój pomysł, że istnieje proces, który polega na
tym, że młodzież zaczyna poszukiwać wartości, że wartości "konserwatywne"
stają się modne. Moim zdaniem takiego procesu nie ma. Artykuł, który
przedstawiłeś jako poparcie tego pomysłu jest kiepskim źródłem informacji.
Tam gdzie prezentuje wypowiedzi samej młodzieży (mniemam, że
nieprzetworzone), ujawnia ją jako biegunowo odległą od konserwatywnego
myślenia.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)