[Czuwaj] Moje credo...

Wto, 3 Paź 2006, 23:51:23 CEST

Ożywiony sugestią, że moje słowa mogą być odebrane jako wyraz pogardy dla
osoby Olka Senka, chciałbym oświadczyć:

Pomimo, różnic w poglądach, a także niewątpliwe w uznawaniu powagi wysyłanych
na listę poglądów, jestem pewien, że Olek jest dobrym instruktorem.
Środowisko, z którego pochodzi jest na pewno w niektórych sferach godne do
naśladowania. Nie wątpię, że on osobiście robi w harcerstwie dobrą robotę.
Jego wypowiedzi często inspirują mnie do myślenia, choć zwykle prowadzi mnie
ono do odmiennych niż jego wniosków.

Uważam, choć mogę się w tym mylić, że Olek nie do końca panuje nad formą
swoich wypowiedzi. Wydaje mi się, choć może to mylne wrażenie, spowodowane
jednowymiarowością kontaktu przez internet, że brakuje mu często
dydaktycznego zacięcia, a ponadto poddaje się czasem swoim wyobrażeniom na
temat rozmówców, których nie zna. Nasze osobiste nieporozumienia trochę mnie
uwierają, szczególnie, że nie pojmuję ich przyczyny.

Pomimo tego, cenię jego wypowiedzi, nie żywię do niego żadnych osobistych
uraz. Jestem pewien jego szczerych intencji. To, że ja wypełniam służbę
harcerską inaczej, że preferuję inny jej styl, że o rozwiązaniu pewnych
kwestii myślę zupełnie inaczej, jest moim zdaniem tylko źródłem inspiracji,
bowiem wydaje mi się, że cele mamy te same.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)