[Czuwaj] Trzeźwość

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 4 Paź 2006, 11:26:42 CEST

Aleksander Senk napisał(a):

> To, co mowi, oczywiscie.
Kurde Olek, a jak im przekażesz, że powinni słuchać się rodziców?
Słuchając się swoich? Nawet jak masz jako instruktor 40 lat? :)

A jak przekażesz im, że ściąganie jest złe? A jak przekażesz im, inne
sprawy związane z ich wiekiem?

Dla mnie trochę na siłę, po to aby pokazać im wzór osobowy z
instruktorów zmieniamy się w harcerzy, czy wędrowników!
Jesteśmy dorosłymi osobami, pracującymi na różnych szczeblach
organizacji, pełniącymi różne funkcje w ruchu. Nie możemy wszystkiego
pokazywać przez przykład włąsny, bo mamy 30, 40, czy 60 a nie 15 lat!!

Olek - liczba osób pragnących pracować w tej organizacji jest
ograniczona. Liczba osób do tego dobrze się z różnych względów
nadających - o wiele mniejsza. Ty tą grupę chcesz przeciąć jeszcze raz i
to w stosunku 80/20. Nie mówię że koniecznie tyle, ale na pewno nie
będzie to 50/50.

Dla mnie to utopia. I pamiętaj, że porównania do konkretnych drużyn tu
nie mają znaczenia. Ja nie mówię o skali mikro tylko makro.