Re: [Czuwaj] Trzeźwość

Śro, 4 Paź 2006, 11:51:08 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, October 04, 2006 11:26 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Trzeźwość

> Kurde Olek, a jak im przekażesz, że powinni słuchać się rodziców?
> Słuchając się swoich? Nawet jak masz jako instruktor 40 lat? :)

Dokładnie, dokładniutko.
Pamietaj że jako istruktor, tak naprawdzę, nie masz "życia prywatnego".
Tzn. je masz. ale jest ono bacznie obserwowane i oceniane
zarówno przez wychowanków jak i ich rodziców. Ale nie tylko.

> A jak przekażesz im, że ściąganie jest złe?

Podobnie. Czy dorosli też czasem nie "ściągają" ?

> A jak przekażesz im, inne
> sprawy związane z ich wiekiem?

A o systemie zastępowym słyszałeś ?
;-)