[Czuwaj] Trzeźwość

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 4 Paź 2006, 12:32:45 CEST

Michał Górecki napisał(a):
> Będąc świadomy tego co mówię i piszę oświadczam publicznie, że znam
> środowiska które prowadzą świetną pracę programową, których instruktorzy
> są pod wieloma względami dla mnie wzorem. Jednakże nie mógłbym nazwać
> ich abstynentami, gdyż, różnym stopniu, podczas prywatnych okazji
> spożywają alkohol.
>
> Daję na to słowo harcerza.
> Czy jestem jedyny?

Oj, g00rek :)

Ale przeciez ja zartuje.

Wiadomo, ze takie srodowiska są.
Tylko co mi po profesjonalnie prowadzonej pracy programowej i wspanialym
wyrobieniu np. w puszczanstwie, jezeli nie jest prowadzona praca
wychowawcza zgodna z harcerskimi zasadami?

Wtedy mamy do czynienia z dobrzej funkcjonujacym klubem zainteresowan,
czasem wykorzystującym metode harcerska, ale nie będącym harcerstwem.
W harcerstwie prowadzi sie bowiem pracę wychowawcza w oparciu o
harcerskie zasady...

pozdrawiam
olek