RE: [Czuwaj] Trzeźwość

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 4 Paź 2006, 19:38:55 CEST

::
::Michał Górecki napisał(a):
::> Aleksander Senk napisał(a):
::>> Gdyby je utajnil, ale harcerskim slowem honoru zareczyl, ze istnieja,
::>> to bym mu uwierzyl.
::> Będąc świadomy tego co mówię i piszę oświadczam publicznie, że znam
::> środowiska które prowadzą świetną pracę programową, których instruktorzy
::> są pod wieloma względami dla mnie wzorem. Jednakże nie mógłbym nazwać
::> ich abstynentami, gdyż, różnym stopniu, podczas prywatnych okazji
::> spożywają alkohol.
::>
::> Daję na to słowo harcerza.
::> Czy jestem jedyny?
::
::Oj, g00rek :)
::
::Ale przeciez ja zartuje.
::
::Wiadomo, ze takie srodowiska są.
::Tylko co mi po profesjonalnie prowadzonej pracy programowej i wspanialym
::wyrobieniu np. w puszczanstwie, jezeli nie jest prowadzona praca
::wychowawcza zgodna z harcerskimi zasadami?
::
::Wtedy mamy do czynienia z dobrzej funkcjonujacym klubem zainteresowan,
::czasem wykorzystującym metode harcerska, ale nie będącym harcerstwem.
::W harcerstwie prowadzi sie bowiem pracę wychowawcza w oparciu o
::harcerskie zasady...
::
[R:]

Zgadzam się. Problem w tym, że dla wielu te zasady zamykają się w jednym
zakazie. I na tym zasady się  kończą.

Seascout