RE: [Czuwaj] Trzeźwość

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 4 Paź 2006, 12:40:41 CEST

Mam (być może mylne) wrażenie, że wrzucasz do jednego worka, środowiska w których pije się na obozach, z takimi których instruktorzy piją tylko i wyłącznie prywatnie (śluby, imieniny).
Jeśli tak nie jest to przepraszam.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ