[Czuwaj] Trzeźwość

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 4 Paź 2006, 14:48:29 CEST

Seascout napisał(a):

> I pewnie dlatego 9,5 punktu PH jest pozytywne, a pół punktu zakazuje czegoś.
> Dlatego, dochodzę do wniosku, że mówienie "masz być abstynentem" to
> zakazywanie picia. Abstynentowi NIE WOLNO pić.

A "masz byc rycerski" to "nie mozesz byc nierycerski"? :)

> Mówienie "masz być trzeźwy" to pewien nakaz postawy. Trzeźwość to przyjęcie
> pewnej postawy przy możliwości wyboru. Osobie, dla której wartością jest
> trzeźwość WOLNO pić i od niej zależy co zrobi z tym wyborem.

To kazuistyczne sofizmaty, mącące kwestie, ktora poruszyl g00rek:
Czy warto?

Dla mnie warto. Dla Małkowskiego, KIHAMU i Mirowskiego tez bylo warto.

Jak Ty uwazasz, ze nie warto, to powiedz to tak prosto, jak Michał.
Bedzie... kurcze... bedzie lepiej (żeby nie używać wielkich słow).

olek