[Czuwaj] Trzeźwość

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 4 Paź 2006, 14:55:04 CEST

Aleksander Senk napisał(a):
> To kazuistyczne sofizmaty, mącące kwestie, ktora poruszyl g00rek:
> Czy warto?
>
> Dla mnie warto. Dla Małkowskiego, KIHAMU i Mirowskiego tez bylo warto.
>
> Jak Ty uwazasz, ze nie warto, to powiedz to tak prosto, jak Michał.
> Bedzie... kurcze... bedzie lepiej (żeby nie używać wielkich słow).
Olek mylisz znowu dyskusję o temacie z dyskusją odnoszącą się do osób.
Nie odnoś się proszę wogóle do mojej osoby, bo nie o tym mowa zupełnie.

Zastanawiam się czy takie podejście jest do zaakceptowania przez
instruktorów i jeśli tak to przez ilu. Moje prywatne zdanie ma tu na
prawdę bardzo, bardzo małe znaczenie :]