RE: [Czuwaj] Trzeźwość

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 4 Paź 2006, 18:44:30 CEST

::To kazuistyczne sofizmaty, mącące kwestie, ktora poruszyl g00rek:
::Czy warto?
::
::Dla mnie warto. Dla Małkowskiego, KIHAMU i Mirowskiego tez bylo warto.
::
::Jak Ty uwazasz, ze nie warto, to powiedz to tak prosto, jak Michał.
::Bedzie... kurcze... bedzie lepiej (żeby nie używać wielkich słow).

Kurcze Olek, ja nie mam tak sprecyzowanej wizji jak g00. Dlatego (przypomnę
dlaczego zaczęliśmy) ja osobiście potrzebuję dyskusji przedzjazdowej czy
zjazdowej. Chcę wiedzieć jak to wygląda na Mokotowie, na Pradze w Toruniu,
Tychach i wszędzie indziej. Chcę wiedzieć jakie refleksje na ten temat mają
drużynowi i harcmistrzowie. Ja jestem zwolennikiem jednak spotkania na
polanie i pogadania, niż zatknięcia proporców na wzgórzach i okopania swojej
pozycji.

Miał swoje powody Małkowski, miał KIHAM, miał Mirowski, ale rozmawiając na
tym poziomie sprowadzasz dyskusję do tego, że nie powinniśmy nic zmieniać,
bo zawsze tak było (i za Małkowskiego i za KIHAM i za Mirowskiego).
A my powinniśmy gadać o tym jakie wartości będą jutro, żeby dzisiaj je
wdrażać.

Seascout