Re: [Czuwaj] Trzeźwość

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 4 Paź 2006, 21:53:24 CEST

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, October 04, 2006 6:44 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Trzeźwość

[ciach!]

> Kurcze Olek, ja nie mam tak sprecyzowanej wizji jak g00. Dlatego
> (przypomnę
> dlaczego zaczęliśmy) ja osobiście potrzebuję dyskusji przedzjazdowej czy
> zjazdowej. Chcę wiedzieć jak to wygląda na Mokotowie, na Pradze w Toruniu,
> Tychach i wszędzie indziej. Chcę wiedzieć jakie refleksje na ten temat
> mają
> drużynowi i harcmistrzowie. Ja jestem zwolennikiem jednak spotkania na
> polanie i pogadania, niż zatknięcia proporców na wzgórzach i okopania
> swojej
> pozycji.

Hej!

Otóż z tego co widzę, to już jesteśmy okopani. I to jeszcze każdy z nas w
swoim małym okopie.
A argumenty się już skończyły. Obu stronom. Reszta jest kwestią przekonań,
światopoglądu, itp.

Na Zjeździe i w czasie dyskusji przedzjazdowej nie będzie lepiej.
Przynajmniej bym na to nie liczył.

Po prostu znów trzeba będzie podnieść rękę i zagłosować. Kto jest za, kto
jest przeciw, kto się wstrzymał. Ze wszystkimi tego konsekwencjami.

Pozdrawiam!

Krzysiek

ps. a na liście znowu powtórki. Ostatnie wątki były "przerabiane" już w
marcu 2001 roku...

Jestes kierowca? To poczytaj! >>> http://link.interia.pl/f199e