[Czuwaj] Trzeźwość

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 4 Paź 2006, 14:52:29 CEST

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):

> Olku -mam pytanie pomocnicze. Czy model środowiska, które działa
> systemem zastępowym, organizuje samodzielne obozy, posiada drużyny
> wszystkich  pionów, pomiędzy którymi zachowany jest ciąg wychowawczy,
> a instruktorzy spożywają alkohol (powiedzmy podczas wesela) ma szansę
> zaistnieć w Twojej wizji ruchu?

W mojej wizji ruchu, czy organizacji?

Ruchu - zupelnie nie, bo nie takie są założenia tego ruchu, o ktorym mysle.
Organizacja taka moze powstac, ale ja w niej nie chciałbym byc.
Choc moglbym cenić te organizację za efekty wychowawcze, ktore osiagają.
Wolalbym jednak, aby organizacja ta nie poslugiwala sie nazwą "harcerska".

To tak ideologicznie.
Praktycznie - zakladam, ze 90% tych, ktorzy chca usunąc abstynencję, po
niej będą chcieli usuwac inne rzeczy. Albo jeszcze inaczej kształtowac
PH pod siebie. A nie siebie pod nie.

>I stawiając się na miejscu członka SH
> czy komisji rewizyjnej jakie działania byś podjął?

Czemu ograniczasz kwestie dbania o to do członkow SH?
Caly ruch powinien dbac o to, aby liderami w nim nie były osoby pijace.

Jak to robic, juz pisalem.

pozdrawiam
olek