RE: [Czuwaj] Trzeźwość

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 4 Paź 2006, 14:24:08 CEST

Nie chciałbym wyjść na bezrozumnego potakiwacza, ale obowiązki służbowe nie pozwalają mi się włączyć szerzej w dyskusje.

Olku -mam pytanie pomocnicze. Czy model środowiska, które działa systemem zastępowym, organizuje samodzielne obozy, posiada drużyny wszystkich  pionów, pomiędzy którymi zachowany jest ciąg wychowawczy, a instruktorzy spożywają alkohol (powiedzmy podczas wesela) ma szansę zaistnieć w Twojej wizji ruchu?
I stawiając się na miejscu członka SH czy komisji rewizyjnej jakie działania byś podjął?

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ