[Czuwaj] Trzeźwość

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 4 Paź 2006, 15:22:12 CEST

Michał Górecki napisał(a):
> Dokładnie. A jeśli ktoś zmianę uważa za rzecz pożądaną to trudno
> dyskutować dalej. Bo to już konflikt wartości.

Alez ja bym bardzo chcial zmiany. Tylko innej zmiany niz Ty czy Rafał.

Ale jak widze - inny kierunek zmian niz Wasz, to wg Was lęk przed zmianą.

Równie dobrze ja moge powiedziec, ze drzycie o logo ZHP, zmieniajac
zasady harcerskie, byle tylko je uratowac, bo boicie sie zmienic
organizację. Kieruje Wami tylko lęk przed zmianą.

Ale zeszlismy na poziom argumentow, niech Was...

Trzeźwosc jest lepsza, bo abstynencje trzeba wprowadzac mowiac "nie
pij", a ci, ktorzy w znoszeniu abstynencji widza element degradacji
zasad i obnizania poziomu to ludzie, ktorymi kieruje "zwykly strach
przed zmiana".

Rafał... Co sie stało z człowiekiem, który byl moim guru jeżeli chodzi o
głębokość analiz oraz trafność i wyważonosc osądów? :((

pozdrawiam
olek