RE: [Czuwaj] Trzeźwość

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 4 Paź 2006, 21:12:57 CEST

::Ale jak widze - inny kierunek zmian niz Wasz, to wg Was lęk przed zmianą.
::
::Równie dobrze ja moge powiedziec, ze drzycie o logo ZHP, zmieniajac
::zasady harcerskie, byle tylko je uratowac, bo boicie sie zmienic
::organizację. Kieruje Wami tylko lęk przed zmianą.
::
::Ale zeszlismy na poziom argumentow, niech Was...
::

Nie Olek. Napisałem tak w odpowiedzi:
::>> ::Praktycznie - zakladam, ze 90% tych, ktorzy chca usunąc abstynencję,
po
::>> ::niej będą chcieli usuwac inne rzeczy.

To nie są argumenty Olek, z którymi da się dyskutować!

::Rafał... Co sie stało z człowiekiem, który byl moim guru jeżeli chodzi o
::głębokość analiz oraz trafność i wyważonosc osądów? :((

Ej Olek.. to samo mogę napisać. Gdzie ten facet, który zawsze szuka
argumentów i nimi operuje?

:)

Seascout