Re: [Czuwaj] Trzeźwość

Śro, 4 Paź 2006, 16:04:14 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, October 04, 2006 3:33 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Trzeźwość

> Tym, że drugą można zapisac równie dobrze jak:
>
> 2. Gdy zasadą jest oszczędność, to wszystko zaczyna być względne. Bo jeśli
> instruktor ZHP, w przepuścił raz pensję w kasynie,- to chyba nie ma
> tematu. Gdy uzależnił się tak, że
> wogóle nie oszczędza pieniędzy, wszystko potrafi przehulać - to patrz
> punkt pierwszy.
>
> I tak dalej

Dalej, ale do czego ?

W przypadku alkoholu często pojawia sie problem,
czy fakt wypijania w domu butelki piwa (kieliszka koniaku)
 "do obiadu"
to "łyczek dla kurażu" czy już uzależnienie.
To bardzo częsta sytuacja, a jej szczególne niebezpieczeństwo
polega na tym że "granica" jest płynna i "delikwent"
ale także jego rodzina, zazwyczaj jest zaskakiwany faktem
uzależnienia.

Czesław