[Czuwaj] Re: Dla kogo ?

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 5 Paź 2006, 10:22:55 CEST

Seascout napisał(a):

> Zastanawiałem się czy na to odpisać. I stwierdzam, że nie ma sensu. Szkoda,
> że porzuciłeś argumentację na rzecz domniemań, fałszerstw, manipulacyjnek.
> Ja do takiego poziomu schodzić nie chcę, więc pozwól, że wycofam się z
> dalszej dyskusji.

Alez Rafale...
Dyskutowalismy o tym wczesniej. Kilka miesiecy temu.
I pisałes własnie to, do czego sie teraz odnoszę:
że musimy zapewnić wszystkim to, ze beda chcieli byc w ZHP, a nie żeby
tworzyli swoje własne ZHXy.
Zreszta - napisales to takze teraz.

Mysle, ze wlasnie takie są konsekwencje Twoich słow.
Jeżeli uważasz inaczej - napisz to. A nie przestawiaj sie na strategie
zarzucania mi manipulacji, fałszerstw itp.
To juz drugi list, w ktorym tak robisz i przestaje to wiarygodnie wygladac.

Zwlaszcza, ze nie odpowiadasz i nie reagujesz na mnostwo innych moich
pytan, argumentów i wątpliwości. Nawet na te, na które obiecałes
odpowiedziec.

pozdrawiam
olek