[Czuwaj] Re: Dla kogo ?

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 5 Paź 2006, 02:43:40 CEST

::Ale macie fikcyjne problemy...
::
::Te osoby cały czas bedą mogly byc członkami ZHP.
::Ale jezeli bedzie przeszkadzala im praca z historia Polski, promowanie
::naszych bohaterow, wychowanie religijne itp. to mogą również zrezygnowac.

Oj Olek... to powstało po poście Chabra, który napisał, że celem ZHP powinno
być wychowanie narodowego Polaka. Oczywiście że Związek powinien nauczać
historii, promować naszych bohaterów, wychowywać religijnie (wychowanie
religijne rozumiem jako część wychowania duchowego) w wierz jaką członek ZHP
wybrał lub wzrastał.

Ja uważam, że celem ZHP jest wychowanie dobrego obywatela naszego kraju.
Jakiej on będzie narodowości - to powinno być sprawą wtórną i nieistotną.

::No, chyba, ze chcecie (Ty i Rafał) stworzyć taki związek, w którym nie
::będzie zadnych tresci, ktore mogą byc nieakceptowalne dla Sw. Jehowy,
::Muzułmanina, Niemca itp.
::Ale... Pewnie powiecie, ze "oczywiscie nie i nic takiego nie
napisaliscie".
::
::Owszem - nie napisaliscie. Ale takie sa konsekwencje tego, co probujecie
::przemycić...

Zastanawiałem się czy na to odpisać. I stwierdzam, że nie ma sensu. Szkoda,
że porzuciłeś argumentację na rzecz domniemań, fałszerstw, manipulacyjnek.
Ja do takiego poziomu schodzić nie chcę, więc pozwól, że wycofam się z
dalszej dyskusji.

Seascout