[Czuwaj] Re: Dla kogo ?

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 4 Paź 2006, 11:01:33 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> No właśnie... Chyba ktoś się pomylił w druku, bo mam przed sobą "4.
> Cudzoziemcy, mieszkający stale lub czasowo w Polsce, mogą być członkami
> ZHP."
> Albo nawet obywatele Polski, innej narodowości...

Ale macie fikcyjne problemy...

Te osoby cały czas bedą mogly byc członkami ZHP.
Ale jezeli bedzie przeszkadzala im praca z historia Polski, promowanie
naszych bohaterow, wychowanie religijne itp. to mogą również zrezygnowac.

No, chyba, ze chcecie (Ty i Rafał) stworzyć taki związek, w którym nie
będzie zadnych tresci, ktore mogą byc nieakceptowalne dla Sw. Jehowy,
Muzułmanina, Niemca itp.

Ale... Pewnie powiecie, ze "oczywiscie nie i nic takiego nie napisaliscie".

Owszem - nie napisaliscie. Ale takie sa konsekwencje tego, co probujecie
przemycic...

pozdrawiam
olek