[Czuwaj] 1% ZHP i ZHR i inni

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pią, 6 Paź 2006, 10:17:47 CEST

Ja wiem, że już kiedyś o to pytałem. Ale od tamtej pory niewiele się
zmieniło.

Czy wiecie może ile ostatecznie pieniędzy wpłynęło na rzecz różnych
organizacji harcerskich. Bo na stronach wciąż takich informacji nie
można znaleźć. To znaczy na stronie ZHP jest tylko kwota (zresztą dobrze
ukryta :-)  ) jaka wpłynęła na konto centralne. A co z pieniędzmi, które
zebrały jednostki??

Na stronie ZHR informacja też jest dobrze ukryta :-) i też nie wygląda
na ostateczną. A już tego na co wydaliśmy te pieniądze - my czyli
harcerze - to już w ogóle nie ma nigdzie.

Kowlak