[Czuwaj] o piciu glownie do Andrzeja

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Sob, 7 Paź 2006, 09:22:38 CEST

Użytkownik adams <a.adamski w szpital.koscierzyna.pl> napisał:

>Jak mogę Ciebie naśladować nie będąc ani studentem, ani kawalerem?
>adams

kiedy podczas kursu zastępowych uczymy na czym polega przywództwo
to mówimy, że więcej zdziała twój osobisty przykład, to co robisz,
a nie to co mówisz. Dlatego każdy przywódca powinien móc powiedzieć:
"Naśladujcie minie" do swoich młodszych podwładnych, a nie np.:
"Rócie to, co mówię, ale nie naśladujcie tego, co robię"
więc ta fraza w moim poście to element naszego systemu wychowawczego,
Tak więc moje powyższe wezwanie skierowane było przede wszystkim do gimnazjalistów, którzy są u nas zastępowymi, Doktorze
Pozdrawiam
Andrzej