[Czuwaj] Ogólnie do Andrzeja

adams a.adamski w szpital.koscierzyna.pl
Nie, 8 Paź 2006, 08:31:50 CEST

Przecież żartowałem zadając tego typu pytanie, ale czuję się
pouczonym:):):). Myślę, że czasem zbyt poważnie traktujemy swoją misję
dziejową i niejednokrotnie na tym tracimy. Trochę zaczynamy być postrzegani
jako "nieżyciowi" lub "z innej bajki". Osobiście uważam, że nasze
oddziaływanie na młodzież jest nieco sztuczne i mało efektywne. Ale to tak
na marginesie. Poza tym nie mam doktoratu więc mnie nie przezywaj. Zawsze
dla harcerza będę po prostu adams lub Andrzej.
Pozdrawiam
adams