[Czuwaj] Re: O piciu (do Dominika)

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 11 Paź 2006, 14:12:28 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> Nie Olek.

A jednak :)

> Tu bardziej chodzi o to o czym mówiliśmy:
> Abstynencja nie jest wartością samą w sobie, czy też wyznawaną przez
> większość obywateli.

Nie za bardzo rozumiem o czym do mnie rozmawiasz :)
Co znaczy "nie jest wartoscia samą w sobie"
I co wiekszosc obywateli ma do zasad harcerskich?

> Umiarkowanie, pewnie tak jak uczciwość, praworządność, itp pewnie
> jest!

tzn. co?

> Abstynentów traktuje się jako margines, czasem z szacunkiem, czasem z
> żalem (duża część z nich to AA po prostu).
 > Natomiast ludzi cnót zazwyczaj pozytywnie...

Wiesz co...? Powiedzialbym wprost, co mysle na temat takiego tekstu, ale
to miejsce publiczne... a poza tym nie wypada, bo PH zabrania ;)

Jestem zazenowany tym tekstem. Potwornie zażenowany.

Tak dwuznacznej postawy jak Twoja w sprawie abstynencji to jeszcze nie
widzialem.

olek