[Czuwaj] Zapraszamy do Kręgu Rady

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Pią, 13 Paź 2006, 11:05:58 CEST

Ostatnio po pojawieniu się w hufcowej prasie artykułu "Moje Harcerstwo"
nowo przyjętej do ZHP harcerki. Przetoczła się rozmowa w drużynie na temat
granicy "robienia sobie jaj", a wizerunkiem. Powodem była ów harceka na
zdjęciu z "ze zużyta podpską na oczach" uśmiechem na twarzy i opisuje jak
to jest super w ZHP bo jest tyle zabawy.

Jak myślicie czy bycie cool, może nie mieć nić wspólnego z wizerunkiem.

Jak to mi kiedyś powiedzieli "Przemek no i co, że krzyczy Marek ściągnij
pedalski sweterek, kiedy Komendat Hufca (miał na imie Marek i był w
swetrze) daje wywiad do telewizji. Przecierz tutaj chodzi o zabawe!".
Co myślcie ? Kto wyznacza granice? Co wypada, a co nie?

ps. Zboczenie, dobra zabawa, czy...

http://www.republika.pl/czarna_13/gal/his3.jpg

--
Pozdrawiam i Czuwaj!