[Czuwaj] o piciu itd

Seascout seascout w go2.pl
Wto, 17 Paź 2006, 14:14:55 CEST

::>> A co to znaczy "upokarzające powtarzanie Przyrzeczenia"?
::>
::> To musiałbys zapytać ś.p. Stefana Mirowskiego :)
::
::Ten tekst jest dla mnie bez sensu. Czy ktoś z [czuwających] wie, o "co
::chodziło poecie"?
::
Oczywiście, Szumyk pominął kontekst historyczny (i w ogóle całość wyjęta
jest z szerszego kontekstu - pewnie dlatego nie wiadomo o co chodzi
poecie...). W tekście Mirowskiego padły różne pomysły na próbę odnowienia
ZHP po roku 1989. I jak rozumiem, Mirowski jest dumny, że ominęła nas
lustracja, teczki, nakazanie wszystkim składania po raz drugi Przyrzeczenia
- tym razem na Boga i Polskę, a nie socjalizm i Polskę itp.

Pamiętajmy, że gdy to pisał był rok 1993. I nie bardzo wiem, co ten tekst
wniósł do dyskusji...

Seascout