[Czuwaj] metaharcerstwo

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Wto, 17 Paź 2006, 14:28:11 CEST

Dnia 17-10-2006 o godz. 13:54 Dominik Jan Domin napisał(a):
> To ciekawe.
>
> A ja wolę znać BiPi, Małkowskiego i Phillipsa. Bo inaczej trudno mówić,
> ze
> się zna, o co BiPi chodziło kiedyś tam, i wszelkie odwoływanie się do
> "100 > lat" czegoś tam, powtarzanie przyrzeczeń i temu podobne sprawy to tylko
> kłamstwo.

Dominiku,
to troche było zaczepne, co napisałam:)
to nie znaczy, ze nie trzeba znac PODSTAW,
ale właśnie nie wszystkie wspominki,
nie wszystkie książki o tym, jak w harcerstwie drzewiej bywało
trzeba znac na blache....
szczególnie, ze

> (wiedzy historycznej)_ nasz związek (ZHP) wymaga w ramach stopni harcerskich,

to, czego wymaga to niewiele i czasem wystarczy a dalej piszesz:

>a od przedownika
> wymaga się znajomości HARCERSKIEJ LITERATURY I PRASY.

i tutaj rzeczywiscie nikt nie precyzuje czego sie wymaga... wiec czasem pełna dowolnosc...

pozdrawiam
anka