[Czuwaj] korpus "harcmistrzów"

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Czw, 19 Paź 2006, 10:22:30 CEST

Seascout napisał(a):
> Więc kończąc moją refleksję - ja nie chce taki być. Nie chcę nie zauważać
> tego syfu i nie chcę, byśmy wszyscy zobojętnieli :(
> A boję się - obserwując swoją reakcję - że właśnie obojętniejmy :(:(:(

Tylko jak reagować? Kiedy GK reaguje, chorągiew może mówić, że narusza
integralność chorągwi (teraz "siła" choragwi będzie jeszcze większa).

Rada Naczelna? Jest w niej w końcu iluś instruktorów, którym nie jest
wszystko jedno - nawet obecnych na tej liście.

CKR? Czesiu? :)

NSH? No tak... To już wiemy :]

Kilku (nastu, dziesięciu, set) krzyczących instruktorów nie robi na
nikim wrażenia. Vide sprawa lubelska. Podpisana pod sprawą cała
możnabyrzec śmietanka instruktorska ZHP (wystarczy spojrzeć na
nazwiska). Czy to coś da?

Którędy droga moi mili?

Najgorzej, że w takich wypadkach łatwo być posądzonym o pieniactwo.
Najgorzej gdy trafi się jakiś bezsensownie krzyczący instruktor,
zupełnie jak podstawiony zadymiarz na manifestacji dający policji sygnał
do ataku...