[Czuwaj] na z³o¶æ nie pozwolimy Polakom chodziædo szko³y...

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 23 Pa¼ 2006, 16:37:00 CEST

S00 napisa³:
::No i humorystycznie.
::Edward Redliñski (którego twórczo¶ci literackiej nie ceniê tak mocno)
powiedzia³
::kiedy¶, i¿ gdyby nie PRL, to "pasa³by krowy nad Narwi±".

Piotr te¿ w tym duchu:

Moja babcia, gdy ja w szkole ¶redniej dzia³a³em w
::"nielegalnym harcerstwie" i wyrzeka³em na komunistów, mówi³a:
::"dziecko, ty nic nie wiesz, gdyby nie oni, twoja matka nie posz³aby na
::studia, tylko biedowa³a na wsi".
::Nie dziwiê sie ani Mi³oszowi, ani Szymborskiej, ani Andrzejewskiemu,
::aniBroniewskiemu. Fascynacji siê nie dziwiê. Dziwiê siê tylko
::¶wiñstwom. Mam nadziejê, ¿e nie dopuszczali siê. Chcia³bym, by tak
::by³o, ale... Teraz otwieraj± teczki i szafy. Mo¿e jeszcze siê czego¶
::przykrego dowiemy.
::
::--

Ch³opaki, naprawdê uwa¿acie, ¿e gdyby nie komuni¶ci, to nie by³oby
powszechnego szkolnictwa, elektryfikacji wsi, rozwoju Polski? Ja jestem
przekonany, ¿e rz±dy przedwojenne (gdyby nie dosz³o do wojny) nie tylko
zadba³yby o rozwój kraju, ale zrobi³yby to o wiele skuteczniej ni¿ te rz±dy
powojenne...

Seascout