[Czuwaj] kielce 2007

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 25 Paź 2006, 10:10:26 CEST

::> Zresztą zastanawia mnie zawsze, dlaczego tak bardzo różnimy się
odsetkiem
::> zdjęć na których widać radość harcerzy, różnimy się od innych
organizacji
::> :]
::>
::> g00rek
:: Szukanie  samemu trudne  bo troche tego w internecie jest  ale  konkurs
::można  bylo oglosić i  sądz\e, że troche   by  ciekawych  zdjęć  sie  by
::znalazło
[R:]

Na pewno. Widziałem efekty konkursu fotograficznego o harcerkach...
Problem polega na tym, że dla większości potencjalnych uczestników, dobre
harcerskie zdjęcie - to właśnie taki poważny harcerz na warcie.

Ale masz rację. Są dobre zdjęcia. Najwięcej widziałem ich na foto.zhp.pl
(zwłaszcza w dziale "w działaniu"), ale galerię zamknięto, miała być nowa
i...?

Więc jak trzeba szybko (i nie masz czasu na konkurs) zrobić prezentację...
to przyznaję - sam nieraz wykorzystuję zdjęcia innych organizacji :(

Seascout