Odp: RE: [Czuwaj] kielce 2007

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Śro, 25 Paź 2006, 20:37:27 CEST

Dnia 25-10-2006 o godz. 10:10 Seascout napisał(a):
> ::> Zresztą zastanawia mnie zawsze, dlaczego tak bardzo różnimy się
> odsetkiem
> ::> zdjęć na których widać radość harcerzy, różnimy się od innych
> organizacji
> ::> :]
> ::>
> ::> g00rek
> :: Szukanie  samemu trudne  bo troche tego w internecie jest  ale  konkurs
> ::można  bylo oglosić i  sądz\e, że troche   by  ciekawych  zdjęć  sie  by
> ::znalazło
> [R:]

> [...]

Witam wywolana do tablicy :)

Tak jak napisal Rafal, nie zawsze jest czas na zrobienie konkursu i tak bylo tym razem. Dlatego czesc zdjec w polskiej wersji prezentacji - bo mysle, ze o tej tu mowimy (a nie o tej co mysli g00rek :)) to zdjecia skautow. Co na wytlumacznie - pewnie nic, bo przeciez to stulecie skautingu wiec i oni moga miec miejsce w prezentacji :)

Co do konkursu - to napewno instruktorzy miejsca programowego Sprawnosci na cale zycie - oglosza przynajmniej jeden, gdyz w zamysle, jest zorganizowanie na zlocie wystawy. Mam nadzieje, ze szczegoly juz niebawm pojawia sie na stronie zlotu. Ale juz dzis zapraszam do wyszukiwania zdjec mowiacych o tym jak w waszych srodowiskach zdobywa sie sprawnosci. Mam nadzieje, ze ten zbiorek bedzie mozna wykorzystywa w wielu materialach i prezentacjach

pozdrawiam
iwona

Faceci w Rajtuzach, czyli Trocksi ponownie w Polsce! Zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd23.html&sid=909