[Czuwaj] hufiec Miastko, chorągiew gdańska, 1%

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 27 Paź 2006, 07:14:46 CEST

Trzy razy wpłaciłem już swój 1% na ZHP.
Wpłaty dokonałem na konto hufca Miastko, ze wskazaniem jednostki
na którą wpłata jest przeznaczona (ZHP Człuchów)
Ponieważ dwie pierwsze wpłaty (w 2004 i 2005 roku) nie zostały
przekazane do Człuchowa zgłosiłem sprawę (w końcu 2005 roku) do
komendy chorągwi gdańskiej i uzyskałem obietnicę komendanta
hm Bogdana Mierzejewskiego, że w 2006 roku nie będzie już żadnych
 problemów z przekazaniem 1% dla Człuchowa.
Uwierzyłem i wpłaciłem ponownie. 1 czerwca poinformowałem
(pisemnie) komendanta chorągwi że znowu nie przekazano środków.
Ponownie uczyniłem to przed paroma dniami - oba pisma pozostały bez
 odpowiedzi. Oczywiście wielokrotnie rozmawiałem z komendantką
hufca - twierdzi, że nie wie o wpłatach na rzecz ZHP Człuchów (nie ma
dostępu do wyciągów itp) Rozmawiałem też z przewodniczącym komisji
rewizyjnej w hufcu - obiecał "powiedzieć komendantce o mojej
sprawie", ale zaznaczył, że "nic nie może jej nakazać".
Mam oczywiście dowód wpłaty, w księgowości chorągwi gdańskiej (były
tam wyciągi z konta hufca w Miastku) uzyskałem informację o wielu
wpłatach na rzecz ZHP Człuchów, które wpłynęły na konto hufca.
Może ktoś ma jakiś pomysł gdzie się zwrócić, aby uzyskać tegoroczny 1% ?
pwd Andrzej Rolewicz
ZHP Człuchów