=?ISO-8859-2?Q?Re: RE: [Czuwaj] hufiec Miastko, chor=B1giew gda=F1ska , 1%?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 27 Paź 2006, 09:32:58 CEST

Użytkownik TOGRO.pl <togro w togro.pl> napisał:
>Wazne jest na które konto wplacales. Zwroc się do wlasciciela tego konta z
>ŻĄDANIEM przekazania tych funduszy wlaciwej jednostce. O ile dobrze wiem, to
>nikt nie ma prawa potracac sobie jakiejkolwiek kwoty z 1%.
>
>Na przyszlosc: Wplacaj na konto bankowe tej jednostki, która jest Twoim
>adresatem. No chyba, ze hufiec nie ma wlasnego konta...
>
>Pozdrawiam

Tomku, przecież piszę wyraźnie:
"Wpłaty dokonałem na konto hufca Miastko, ze wskazaniem jednostki
na którą wpłata jest przeznaczona (ZHP Człuchów)"
do swojego hufca wpłaciłem...
A moich żądań już słuchać nie mogą...
Andrzej.