[Czuwaj] Kronika Szczepu on-line

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 26 Paź 2006, 15:43:42 CEST

Witam :)

mam "zeskanowana" kronike z pierwszych lat Szczepu. W przyszlym roku, razem
z naszym Hufcem obchodzimy 50-lecie istnienia. Pomyslalem sobie, ze fajnie
bylo by zrobic taka kronike "on-line", dostepna na internecie ze strony
Szczepu.

I tu pojawia sie problem - chodzi o rozwiazania techniczne. Zalezalo by mi
na tym, aby funkcjonowalo to jak prawdziwa kronika, czyli okladka,
klikniecie, otwarcie kroniki - zoom na pierwsza strone, klikniecie, efekt
przelozenia strony. Wydaje mi sie, ze dobry do tego bylby flash. Niestety
nie dysponuje programem do tworzenia flashy (flasha?), ani nie mam
doswiadczenia w tej dziedzinie. Szukam osoby, ktora mi doradzi, ewentualnie
pomoze w rozwiazaniu tego problemu.

Z gory dziekuje i pozdrawiam :)
Viking-Szczecin