RE: [Czuwaj] hufiec Miastko, chorągiew gdańska, 1%

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 27 Paź 2006, 08:54:31 CEST

Wazne jest na które konto wplacales. Zwroc się do wlasciciela tego konta z
ŻĄDANIEM przekazania tych funduszy wlaciwej jednostce. O ile dobrze wiem, to
nikt nie ma prawa potracac sobie jakiejkolwiek kwoty z 1%.

Na przyszlosc: Wplacaj na konto bankowe tej jednostki, która jest Twoim
adresatem. No chyba, ze hufiec nie ma wlasnego konta...

Pozdrawiam
________________
Tomasz Grodzki
PROCOM - Usługi Komputerowe