=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [Czuwaj] hufiec Miastko, chor=B1giew gda=F1 ska, 1%?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pią, 27 Paź 2006, 09:40:50 CEST

Użytkownik Paweł Dudzik <dudi w post.pl> napisał:
>KROK 1
>
>Czyli skierować oficjalnie sprawę do GK (najlepiej z kopiami wysłanych
>pism i oświadczeniem o braku odpowiedzi na nie)

Myślę, że GK przekaże sprawę do chorągwi, gdzie dobrze ją znają
od 2 lat i nie reagują.

>KROK 2
>
>Jeżeli to nie pomoże skierować sprawę do organu nadzoru:
>
>   1. Nadzór nad działalnością organizacji pożytku publicznego, w
>      zakresie prawidłowości korzystania z uprawnień określonych w
>      ustawie sprawuje minister właściwy do spraw zabezpieczenia
>      społecznego, z zastrzeżeniem ust. 2.

Właściwy minister stwierdzi, że wpłata została dokonana na ZHP i
przez ZHP (Miastko) wydana zgodnie z ustawą. Ustalenia o
przekazywaniu środków do właściwych jednostek są wewnętrzym
ustaleniem ZHP i minister nie będzie się do tego mieszał.
Andrzej.