[Czuwaj] Re: RE:1%

adams a.adamski w szpital.koscierzyna.pl
Pią, 27 Paź 2006, 16:11:41 CEST

> Przeraza mnie to wszystko! Nie to Andrzeju, ze masz dosc, tylko to, ze
takie
> rzeczy ciagle sie dzieja w naszym zwiazku (celowo z malej litery!) i NIE
MA
> ZADNEJ REAKCJI ZE STRONY WLADZ!. Bo niestety wladze, na kazdym szczeblu, w
> wiekszosci przypadkow, zupelnie nie rozumieja co to znaczy honor,
uczciwosc,
> prawdomownosc, sluzba.....
> Czy nigdy juz nasze harcerstwo nie bedzie Harcerstwem?
> Rozumiem  Cie, Andrzeju.

Mnie niestety przeraża jeszcze coś innego. Po wielu latach przynależności do
ZHP, mimo najszczerszych chęci nie potrafię się zdobyć na to, aby przekazać
mój 1% i uwierzyć, że będzie prawidłowo zagospodarowany. Zapewniam
wszystkich, że zupełnie nie zależy mi na tych pieniądzach, ale nigdy nie
pozwolę na to, aby dysponowali nimi "harcerscy urzędnicy". Jeżeli istnieje
jakakolwiek możliwość przekazania tych pieniędzy konkretnej drużynie
harcerskiej to bardzo proszę o kontakt.
adams